Tema: Re: pamatai + perdanga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-18 08:36:50
2011-07-18 08:22, AurimasB rašė:
> kodėl turėtų metras nuo sienos įtrūkt? tuo labiau ten 7kv perdanga tai anga max 2,7m. + trūks ten kur dižiasias mometas, tas bus atramoje standzioje, atsiras mikro plyšys, mazgas taps šarnyrinis, mometas per vidyuri padidės ir vsio..

Siuokart man neidomu konkretus atvejis, nes atsiras zmoniu, kurie gali
sau panaudoti netinkamai. Pacio ir "psio" reiskia, kad aptariamame
trukusiame mazge is viso galima betono nekloti. Tai yra paguldyti
armaturos strypus, o betona supilti viduryje, is krastu paliekant
nebetonuota. praktiskai tai atrodyti betonuojant rusio sienas, sudedi
perdangos armatura, o paskui rusio sienu viduje isbetonuoji perdanga.
pavyzdziui kai buna jau ismurytos sienos. Panasu, kad tuti diploma, nes
mini sau mistinius sarnyrus, bet esi visiskas aslias nes nesupranti
elementariai kada butina deti armatura virsuje. O apie skersine armatura
esi tik girdejes. Forumas yra ne ta vieta kur galima klaidinti zmones
savo nesupratimu.
Esi asilas su diplomu "ir vsio"