Tema: Re: gatvės borteliai
Autorius: Ginthus
Data: 2011-07-08 14:23:47
Geda prisipazint, bet nezinau jokio galiojancio oficialaus doc'o. Jau uztenka, kai reikia seniems krienams aiskinti, kad jau seniai nebegalioja str statiniu pripazinimo tinkamais naudoti tvarka, str automobiliu keliai, rekomendacijos apsauginiai atitvarai ir t.t. ir pan. O nori visko pagal senus laikus: "nado-budiet".