Tema: Re: pigiausias grindu variantas
Autorius: R
Data: 2011-07-07 22:07:43
Šarūnui: tai restauruoti arba supirkti ir ant grunto sudėti naujas
lentas brangiau negu sudėti polistirolą + betoną + laminatą?

Gudručiui Jonui: Paskaičiuok, kiek dabartinės grindys laikė, kol papuvo.
Ar nepakankamai ilgam užtektų lygiai taip pat sudėjus naujas ar restauravus?

Beje, pas mane grindys iš lentų ant grunto buvo sudėtos apie 30 metų.
Teko plėšti dėl nunuodytų graužikų, tai aptikau, kad lentos
išsilaikiusios neblogai (tik vienoj matyt drėgnesnėj vietoj gabaliukas
buvo truputį pavalgytas kirvarpų ir patrūnijęs). Deja lupant paaiškėjo,
kad geriausiu atveju išsaugoti pavyks tik pusę lentų (buvo labai jau
žiauriai prikaltos), o viską išlupus paaiškėjo, kad per daug nudėvėtos
tos lentos ir nieko su jom nebesinori daryti :) O tikėjausi pašlifuoti
lentas ir valio. Vis dar nežinau kokias grindis sudėti.

O pilant dvigubą betoną apatinis sluoksnis neturi pradžiūti? Kiek laiko?