Tema: Re: kaip paprastai tvirtinamas gegniu paukstinimas is palepes vidaus (KB)
Autorius: bzik
Data: 2011-07-04 15:45:42
taip verzles. Imtas 2m sriegtas strypas, pjaustem vietoj, dejom stambias poverzles ir sukom :)
Geros kokybes dabar neturiu, bet principas matosi. Cia trumpa atkarpa virs balkio, todel jie gan arti viena kito. Kitur ~80-90cm tarp varztu.
Detas 10cm pastorinimas. Jame ispjauta 5x10 skersinio balkio ileidimui