Tema: Re: Q: apsvietimas LED'ais
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-04 10:36:52
12V LED'ai turi ribotą laido atstumą. Man vienoj firmoj porino kad
kažkas apie ~10 metrų (kaip supratau galingumas krenta didėjant laido
ilgiui), taigi trafą teks kažkur po lubom kišt, arba į sieną už rozetės.
Ledai gerai kad mažai aliektros jama ir kad jų keist nereikia (beveik).
Kainuoja aišku nevaikiškai.
Aš planuoju namuose po truputį prie LED'ų pereit, nes kelis pasibandžiau
- visai patiko.
Žinoma, priklauso dar labai, kiek laiko virtuvėj praleidi. Gali būt
taip, kad tie LED'ai niekad neatsipirks, jei per dieną po pusvalandį
padegini ;]