Tema: Re: devireg 540 problem ( 35 KBBBB!!!)
Autorius: Jesus
Data: 2009-04-15 20:02:28
turiu as ta LT instrukcija, bet joje nepaaiskinta ka daryt jei dega simbolis
"kambario temperatura zemesne uz nustatyta"

jesus

pas mane nustatyta rFS tai reiskia kad abu davikliai veikia tuo paciu metu
ir OFFS temperatura -1 celsijaus.

bandziau su FS (floor sensor) bet tas pats rodo "kambario temperatura
zemesne uz nustatyta"  ir grindys nesyla