Tema: Re: Du klausimai apie blokine kamurke (40kb)
Autorius: aviliux
Data: 2009-04-04 11:03:03
    oficiali procedura tai kad tu daraisi projekta, nesi ji savivaldybes architektui ir jei jis leidzia - tada padarai
    mano atveju kai sujungiau du mazus butus, projekta dare architektas is savivaldybes, gal jis ir tvirtino, nzn tiksliai. Kysiams isejo 1000. Darem praktiskai tik todel, kad praejus keliems metams po sujungimo, netycia i buta iriedejo statybu inspektorius ir pasiteiravo ar iteisintas sujungimas. Suzinojes, kad ne, pagrasino bauda. Jis laiptinej siaip malesi visai kitais nei mano butas klausimais.
    tarp tu mano butu yra analogiska nenesanti siena kaip ir pas tave, nesvarbu ar plyta statyta kampu ar ne - su tinku 11-14cm, gali but ir is blokeliu kokiunors. Vienodai sviecia. Teoriskai ji vertikalios apkrovos nelaiko, manau ir praktiskai.
    kiek atsimenu is seniau cia rasanciu, tai lyg teoriskai yra toks fintas, kad jei tipiniame daugiaaukstyje visuose aukstuose toj pacioj vietoj numatyta nenesanti siena ir tipo zemutiniame tu ja sugriauni, tai gali islinkti perdengimo blokas, na tarkim 1-2mm ir pas kaimynus virsuj ima skilinet ta siena. Nzn kiek cia tiesos. O architektas ziuri i namo plana ir zino. Gal gudresni cia parasys