Tema: Re: savartynas
Autorius: eciffo
Data: 2009-04-03 21:55:10
Kai as su savo Trafiku pakrautu panasaus turto  ieskojau kur juo asikratyt-
gavau nusivilt.Dabartiniai siukliu princai jama tik tai kas jiems
apsimoka.Mano turtas(senu foteliu fragmentai,polistirolo gabalai,statybinis
gruzas,akmens vata,ir t.t.) jiems netiko,teko viska patyliukais isgrust i
konteinerius.
"tds" <no@email.com> wrote in message
> kiekis - pasiimsiu is darbo Trafic'a ir susikrausiu viska... dabar dar
> prisiminiau, kad auto detaliu yra nemazai (pagrinde - salono ir
> plastmases)...
> del rusiavimo - nelabai ka ir kaip yra rusiuot...
>
> "Pakas" <pakas@mail.ru> wrote in message

Rastinenu...