Tema: Re: elektra
Autorius: Virginijus
Data: 2009-04-03 21:53:40
Jei būtum rades kukių dokumentų įrodančių elektros buvimą, tai VST ar RST
būtu galima "pašpilkuoti"
nes rašto dėl sutarties nutraukimo tikrai neras.
Gaunasi: aš neprašiau kad "Tinklai" nusirinktu savo laidus ir atramas.
             Man reika atstatyti BUVUSĮ energijos tiekimą.
             Prašom viska grąžinti į vietą nes mano skaitiklis nesisuka.....
Praeityle dirbau VST ir žinau, kad tokias linijas atstatinėdavome.
Nebent "pasigimdė" kokį įstatymuką monopolinėm išlaidom "mažinti".