Tema: Re: sigedes elektros skaitliukas
Autorius: arulis
Data: 2009-04-03 20:29:54
man buvo sugedes, ilgai neveike. as tiesiog galvojau kad stipriai permokejau
uz elektra , kol dashuto kad skaikliukas sustojes. realiai situacija ir buvo
tokia kad as permokejau, bet kaip tycia tuo metu ir sugedo skaikliukas. tai
koki pusmeti tesesi. pats pranesiau.

tai paskaiciavo vidurki kazkokiu ziemos menesiu ir dejo sunaudojima
uz koki puse metu pagal tai . rasiau prasyma kad skaiciuotu ne pagal ziemos
vidurki (nes vasara maziau naudoji), o aplamai pagal metini vidurki.
perskaiciavo kaip prasiau.

menesiu