Tema: Re: pamatai + dezutes samata
Autorius: eimaz
Data: 2009-04-03 10:50:58
tai grubiai tau gaunas ~500Lt/m2. pervertes savo samata niekaip nematau kur
buciau galejes sutaupyti iki 500Lt/m2. pagal mane ir 800Lt/m2 gavosi tikrai
gera kaina. na aisku jei butu statyta paprasciausia dezute, gal buciau
numuses iki kokiu 700Lt/m2. nes dabar architektas primastes visokiu liejamu
atsikisimu, perkritimu 2 auskto su pirmu ir t.t. tai muro darbai kazkiek
isbrangino. plius zemiu uzvezimas, sklypo lyginimas irgi nemazai kainavo.