Tema: Re: del greztuvo
Autorius: Donatas
Data: 2011-06-27 12:39:14
pradzioje pagalvojau, kad ieskai smuginio t.y. perforatoriaus... o  ar
tikrai reikia iki 300Lt, aiskus geras irankis yra geras, bet as kol kas
antro nesugebu sudrozti (~10m laikotarpis), pirmas buvo uz 40lt mire
kalimas, paskui variklis po buto remonto, o dabar gadinu Skill uz 100Lt, kol
kas mazai naudoju, nes statybose labai gerai tarnauja perforatorius uz
200Lt, jis su galimybe greitai uzdeti antra galvute (suspaudziamiems
graztams).

Cia tik mano pasvarstymai :)

--
Donatas