Tema: Re: hidroforas
Autorius: EDO
Data: 2011-06-23 08:43:56
suformuluosiu klausima paprasciau:
AR VERTA MOKETI APIE 40% DAUGIAU UZ GRUNDFOSS? JEI VERTA TAI KODEL?

p.s. argumentas "verta del to kad tai grundfoss" - netinka. reikia konkreciu
faktu kodel.
Pardavejai su kuriais kalbejau nesugeba paaiskinti kodel, o tik metosi
shudais vieni ant kitu kokie kitu hidroforai nepatikimi ir blogi.

IKI

"EDO"  wrote in message news:itsv8l$egh$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

numiro mano hidroforas Pedrollo, kuris maitino mano seima vandeniu nuosavam
name beveik 10 metu. Naudotojai 4 zmones, plius palaistau zole kai kada.
indas buvo 50ltr talpos.

ka rekomenduotumete naujo isigyti? Ar grundfoss vertas demesio?

Keisti I gilumi siurbli nezadu. - ieskau geresnio, naujoviskesnio ir
patikimesnio hidroforo.
Veiksmas Vilniuje.

iki
EDO