Tema: Re: Q & REQ: kanalizacijos sulinys
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-06-21 11:09:42
1. Matyt perkaitau, nes skaičiavimuose pas mane Pi=3,15 ;-DD
2. Pirmu skaityumu nepaskaičiau, kad tai sodas, tai tikėtina, kad
pastoviai negyvensi, škias greit neprisikaups.
3. Jei tau (kaip, deja, daugeliui) yra px ant planetos Žemės, tai
šulinio dugno nebetonuok, palik kiaurą - skystoji dalis infiltruosis į
gruntą, reiks išvežinėt rečiau.
4. Sakai nėra $ didesniam? Pasidomėk kiek kainuoja išsiurbinėjimas....

Iki