Tema: Re: Daugiabucio sienos garso izoliavimas
Autorius: klausimas
Data: 2011-06-21 09:53:53
kokia akmens vata dejai? ar reikia palikt kazkoki oro tarpeli?

is paroc.lt
K: Aš gyvenu sename daugiaaukščiame blokiniame name. Kaip aš galiu padidinti
vidinės sienos garso izoliaciją, kad negirdėčiau triukšmo, sklindančio iš
gretimo buto?
A: Triukšmą, sklindantį iš kaimyninio buto galima sumažinti įrengiant
papildomą sienos konstrukciją. Ji turi būti apie 10 mm atitraukta nuo
senosios sienos ir sujungta su lubomis ir grindimis per minkštas tarpines.
Rėmo storis turi būti apie 50-70 mm. Universalios akmens vatos plokštės
PAROC eXtra montuojamos į rėmą ir uždengiamos dviem sluoksniais gipso
kartono plokščių. Sandūros tarp naujosios sienos ir greta esančių sienų ir
lubų užsandarinamos silikono mase.