Tema: Re: kiek grindinio sildymo konturu vienam siurbliui?
Autorius: Nioka
Data: 2011-06-20 16:09:51
Rusio kolektorius 4 ziedu, daugiau netilps, o ir papildomu vamzdziu
dabar jau nebepravesiu.
Is rusio i 1-a auksta eina bendras sild. padav/grizt ir padav/grizt nuo
rusio kolekt. su pamaisymo mazgu.
Vienas (turbut geras) santechnikas, kuris dare rusio sildyma, pravede
nuo rusio kolekt. su pamaisymu padav/griz i 1 auksta, kad ten pajungt
grindinio kolektoriu be siurbliuko.
Kitas (rodos irgi geras) santechnikas jungia 1 auksto grindini sild. ir
sako, kad reikia jungt nuo bendro sildymo kolektoriu su pamaisymu.