Tema: Re: gartraukis
Autorius: Darenas
Data: 2011-06-17 16:46:15
Del gartraukio kokybes sutinku, lyginti nematau poreikio, as zmogus
paprastas, man svarbu tyliai dirba ir gerai traukia. Tiesa emiau pasvyra.
http://www.topocentras.lt/shop/buitine-technika/garu-surinktuvai/gorenje-dvg-8545-ax.html
Bandziau ijunkti ant max ir salia parukyti, zmona sake px ziema galesi
"kartais" (greiciausiai niekad) :) rykyti, nes nieko nesijaucia... :)

Darenas