Tema: Re: del korobkes issikisimo i mano sklypa?
Autorius: Satrapas
Data: 2011-06-16 21:53:32
Nu taip jis legalus,nes cia pas mus rajone pilna zmones sovietu laikais ant
ribu prisistate skladuku garaziuku ir pn.
Nes matyt taip leisdavo.Buvom kazkada issikviete statybos inspekcija kad
issiaiskinti ar tie statiniai legalus.
Patys stogo matmenys nesikeis,viskas bus kaip buvo.Tik visas stogas su visom
konstrukcijom bus naujas.Pries tai stogo korobke su lataku i mano kiema buvo
islindus taip apie 40cm.Dabar kai jis darys naujai stoga,bandysiu priversti
kad savo karobke issikistu minimaliai plius latakas,nu tai gausis kokia
max15cm.
Siaip geras zmogus,nekonfliktuojam su juo,bet nenoriu leisti smagintis.Nes
kai man reikejo statytis nama tai per tas kaimynu pasiures vos nama
sutalpinau savo sklype :)