Tema: Re: laminatas/parketlentes luboms
Autorius: aviliux
Data: 2011-06-17 10:56:26
as biski kitka panaudojau miegamojo lubose - estiskas sienu plokstes is senuku, tipo 'eko', is storo kartono (10mm), pavirsius - audeklo imitacija. Matmenys 60*270cm. Klijavo prie gipso profiliu, suko varztais sonuose, perimetru slepe plastikiniais kampais. Bet grazu, tik lb brangu. Dabar taip nedaryciau vien del kainos.
Grindiniu - mintis idomi. Bet teks ant kazko klijuoti. Gal irgi ant g/k profiliu?

Mano svajone - tureti kambarius, kurie pilnai padengti vienodai. Lubos, sienos, grindys - viskas. Tuo paciu dazu visas kambarys, kitas kamb. kita spalva visas ir t.t. Vienas galetu but ir laminatu pilnai dengtas :)