Tema: Re: medine perdanga 1
Autorius: Uredija
Data: 2011-06-17 08:18:25
As nezinau kaip ten is tikro reikia, bet as dariau taip: Pas mane balkiai
senoviniai buvo 18cm x 25cm apytikriai kas 1 m sudeti. I tarpa sudejau vata.
Balkius islyginau prie sonu prikaldamas 5x10 cm lages ir kas du metrai jas
susukdamas varztais. Jau ant tu islygintu lagiu dejau ta pusta paklota kur
po laminatu dedas (supjausciau juostom ir sudejau) ir ant virsaus 22 cm osb
su spuntu prisukau medvarzciais, o sujungimus suklijavau klijais. Niekas
nesilinguoja, nei girdeti kai vaikstai. Gal cia ir bloga konstrukcija, bet
taip pats sugalvojau ir pasidariau.