Tema: Re: zidinys kai name yra geoterminis sildymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-06-16 12:58:15

"eimaz"  wrote in message news:itcedl$knj$1@trimpas.omnitel.net...

>jei pas tave nera, tai nereiskia, kad kitiems nereikalingas. bandau
>prisimint ar is kruvos pazistamu, kurie turi namus, pas nors viena nera
>zidinio... tai nepamenu tokio.

Apeliacija i mases? Nu pas mane ir kruva pazistamu nera - ka tai keicia?

>pas save net nemasciau daryti ar ne.

Vo. O cia zmogus nori pagalvot.

IMHO ekonomijai, jei jis pakuriamas 4-5 metus į metus jis nelabai
reikalingas. Tiek del to, kad tai zenkli suma statant nama, tiek del to, kad
naudojant tik tokiomis apimtimis jis nera pigus kilovatvalandes saltinis.
Manau, kad jei biudzetas nebegalinis, sutaupytus pinigus galim panaudoti
tikrai efektyvesnems priemonems. Del grozio ir panasiu fengshui? Nu cia jau
klausimas ne "ar reikia", o "ar noriu". Jei susikurtas jaukiu namu ivaizdis
neisivaizduojamas be zidinio - tada reik. Bet cia jau patarimu nereik.