Tema: Re: balkono plokstes apsiltinimas
Autorius: ab
Data: 2011-06-15 20:25:15
nežinau ar gerai, bet pas mane labai panašus atvejis. Gal kas pakritikuos.

balkonas buvo be nuolydžio, tai užsakiau polistirolą su nuolydžiu kad
išpjautų. Dėjau berods EPS200 iš kauno šilo kad šiluminės
charakteristikos būtų geresnės (polistirolo storį riboja balkono durų
aukštis). Jo storis gavosi 5-8 cm. Tada ant viršaus dar dėjau ekstrudinį.

O visas sumuštinis tai gavosi taip (nuo apačios į viršų):
perdanga
smėliukas duobių palygininimui
garo izoliacija (plėvelė 200mkr)
polistirolas
plėvelė 200mkr
armuotas betonas 5-7 cm

Dabar turiu dangą irgi be hidroizoliacijos, tačiau pradėjau domėtis
dvikomponentinėm tepamom (kol kas žiūrinėju įvairius gamintojus), kurios
storis galėtų būti ~3 mm (galima ir armuoti su stiklo audiniu, kad
nesutrūktų). Sujungimuose su sienomis panaudočiau hidroizoliacinę juostą
(kaip vonios kraštuose). Ant tokios dangos galėčiau klijuoti plyteles.
Prie sienos plyteles planuoju atversti kokia 15 cm., kad gautųsi apsauga
prie sienos. Aišku reiks pasieiškoti dar kažkokio specialaus glaisto,
kad būtų kuo geresnis sandarumas per siūles ir laikui bėgant
neatšokinėtų plytelės.

P.S. dar likę pas mane supjauto su nuolydžiu polistirolo (ir ekstrudinio
taip pat) :)