Tema: Re: zidinys kai name yra geoterminis sildymas
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2011-06-15 18:48:05
Dabar kaip tik ta klausima sprendziu.
Y sodyba reikia krosneles su vandens konturu, kad boileri ir viena
gyvatuka pasildyti.
Kadangi y sodyba, tai $$$ pasidaro svarbiau uz grozi.
Buvau celsyje, ten Vienybes krosnelem prekiauja, bet newsu publika labai
sukritikavo.
Aisku kaina 1300-1500 lt ribose.
Skambinau i Vilpra, gali pasiulyt importiniu 3000-7000 ribose. Vaziuosiu
ziuret sneket.
Noreciau tilpt +-3000