Tema: Re: Perdangos TERIVA irengimo kaina
Autorius: Nioka
Data: 2011-06-19 19:21:47
Betonavom atskirai tarpus, atskirai virsutini sluoksni, kad maziau tampyt
betono rankom ir kad gauti idealiai lygia stiazke is karto, o nedaryt dar
vienos virs tu 3cm. Darem stiazke 4-5 cm. Kad pasiekt monolito efekta, -
tarpai buvo uzlieti nepilnai, ju pavirsius nelygus. Liejant stiazke naudojom
statybinius klijus SUPER (latviski Vincents).