Tema: Re: gyvatuko pajungimas , nuo kur
Autorius: gnt
Data: 2011-06-02 23:00:38
As irgi taip galvoju, bet siandien kalbejau su pretenduojanciu santechniku,
tai susimeciau, kai pradejo svaigti, kad nuo mazojo rato. tiesa dar jis
svaigsta uz ketursakio (isejime) deti keliu spreindziu ilgio metalini
vamzdi, o tada jau daugiasluoksni, atseit jau pereis i zemesne temperatura.
Taip niekur man dar neteko matyti padaryta :) jauciu nemoka prie ketursakio
prijungti tiesiai daugiasluoksnio vamzdzio.