Tema: Re: hidroizoliacija name?
Autorius: S
Data: 2011-06-02 11:09:41
Litas prie lito ir jau milijonierius.
5x90=450, jei tokia logika vadovautis, tai  minimalias namo samatas reikia
turbut pradeti nuo puse limono skaiciuoti.
pas mane antrame aukste vonioje nieko nedaryta (nezinojau, nepagalvojau),
per 8 metus nei karto nebuvo jokio vandens nutekejimo i 1a auksta.
Islaistytas is vonios vanduo budavo sekmingai su skuduru isvalomas ir tiek.

Hidroizoliacija turi prasme, jei daryti dusa be padeklo, kai grindys tiesiai
plyteles.