Tema: Re: Koki saldytuva pasirinkti
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-02 10:35:02
Am 02.06.2011 09:22, schrieb Edvinas:

> Šaldytuvą kartą į mėnesį ar du, o šaldiklį kartą metuose atitirpinu,
> žiemą, kai lauke šaltis ir galima į balkoną sušaldytus produktus išnešti.

Bet tai realiai dėl valymo tai tie du kompresoriai neapsimoka. Nes juk
pats šaldytuvas tai atsitirpina pats, ir jį tada išvalyti ilgai netrunka
- per tą laiką šaldiklis, jei durelių nedarinėsi, tikrai pavojingai
atšilti nespėja - nei dėl produktų, nei dėl apledėjimo.

Ilgiau užtrunka šaldiklį atitirpinti. Bet tai juk, kaip pats sakai,
darai kartą metuose (na, tarkim du kartus) ir žiemą. Tam laikui iš
šaldytuvo tikrai greitai gendančius produktus irgi galima rasti, kur
šalčiau pastatyti, jei labai nori, bet realiai tai vėlgi, pritaikius kai
nėra super duper jautrių produktų ir mažiau šaldytuvą darinėjant man
bent visi "išgyvena" :))) Na taip, gal minimaliai patogiau, bet už tokį
patogumą mokėti daugiau už šaldytuvą ir kasdien už elektrą...

Du kompresoriai buvo didelis privalumas (nes iš tikrųjų taupė elektrą)
seniau, kol "technikos standartas" būdavo vienas šalčio apytakos ratas,
bet tai dabar tokių jau seniai nebėra, visur šaldiklis ir šaldytuvas
veikia "autonomiškai", tik su tuo pačiu kompresoriumi.