Tema: Re: nuo ryt Maximose 40% nuolaida Fiskars (all)
Autorius: CatBlack
Data: 2011-06-01 13:54:25
O kiek cm dick'as padideja, kai nusiperki? :)

"Pjero" <okeanas.lt@hotmail.com> wrote in message news:is4vs4$8iv$1@trimpas.omnitel.net...
Gaidys Fiskars peiliai (širpotreb)

nori peilio, pirk čia :http://www.dick.de/de/index.php

man patinka jų kastuvas, grėblys, kirviai, sekatoriai.
na kas dar ... ? ;)

Yra jų gamykla Rusijoje, tai šiūpelį vos nuo žemės atkelt galima - visiškas
gajdis

"Gudrutis Jonas"  wrote in message news:is4vdv$7to$1@trimpas.omnitel.net...

buvau maximos bazej, tai fiskars ne tiek daug, bet maciau keleta deziu
dideliu su fiskars, tai matyt ruosiasi rytdienai. kainos nera
dziuginancios - normalus kirvis 199 lt/ermitaza 189/senukuose 189 bet pamenu
pries gerus metus pirkau tevui toki pat +- kirvi senukuose su akcija tai
kirvis + galastuvas berods 130 lt, nors is kitos puses girdejau kad pabrango
visa Fiskars produkcija...
siaip gal verta koki virtuvini peili nusipirkti...