Tema: Re: Reikia bute, virtuvëje perkelti duju vamzti, Kaune
Autorius: Cep
Data: 2011-06-01 11:52:59
Prieš kelis mėn. skambinau dujoms - konsultantė sakė perkėlimas kainuos 400.
Prieš porą sav. vėl paskambinau konsultantams, sakau reikia pakeisti
kranelį prie skaitliuko. Sako jungiam su avarine. Ten užsirašė numerį ir
perskambino kažkoks dėdė, kuris sakė keičia kranelius, bet vamzdžių
nevirina - man reikia kito dėdės. Tai kitą dieną paskambino šitas Jonas
ir už ~220 Lt viską padarė.