Tema: Re: Kaip padaryti organini stikla matiniu?
Autorius: VNO
Data: 2011-06-01 09:54:24
o kur tu cia taip gyveni?
koks storis?

papraciausias budas pirkti taip vadinama pieniska org.stikla. Jo pavirsius blizgus.
kaip ir bet koks org,ztiklas - braizosi lengvai.
jis atsparus UV.
www.heliopolis.lt
www.tuplex.lt

Heliopolis turi Vilniuje ir stiklu pleveliu, matiniu, tokiam reikalui.

Taip pat Heliopolis turi (brangus) satin tipo org. stikla - kuris yra gamykloje daroma su matiniu pavirsiumi (neblyzgus).
Skirtas specialia itokieks reikalas - sunkiai braizosi pavirsius (palyginus su paprastu org.stiklu).

VNO