Tema: Re: paskola bustui
Autorius: Statybininks
Data: 2011-06-01 14:44:15
ta prasme, tamsta grieztai pries paskolas?:)

as irgi, bet su 2 ismtim: studijom ir SAVAM namui; del 2-os priezasties teko
skolintis, bet skaitau protinga suma (apie 1/3 namui skiriamu pinigu, o namo
man reikia dabar, o ne kai bus stukteleje virs 50)

paskolos bustui yra teigiamas dalykas, jei teisingai jomis naudojiesi, bet
cia mano nuomone, kuri nera vienareiksme

alus irgi yra gerai arba blogai priklausomai nuo poziurio kampo, man tai
gerai:)