Tema: Re: Reikia tinklelio nuo uodu
Autorius: Vaidis OK
Data: 2011-05-29 22:41:11
dar gali savo langu gamintojo pasiteirauti.
musu atveju - langai is mergrame, tinkleliai irgi is ju.
isistato i lango rema, isimti labai parasta (bet praktiskai per sia ziema
jau nebeisiminejome, nieko jiems nenutiko)
kiekviename kambaryje po viena langa su tinkleliu, tai kai yra uodu -
vediname tik per ta langa

v.