Tema: Re: Kuo kljuoti XPS ant pamato padengto mastika
Autorius: Ziogas
Data: 2011-05-24 22:58:23
> Kokia kaina gavai ir kiek iseiga klijavimui , turbut tepei kontura ir
> kelis blynus ?

Pirkau Lemoroj. 28L kibiras, kainos tiksliai neatsimenu, bet kazkur
230-240Lt uz kibira.
Del iseigos nieko konkretaus nepasakysiu, nes as ta kose naudoju kaip
paildoma pagalbine priemone. Mano namo pamatas yra labai nelygus, todel
tiesiogiai klijuoti niekaip nesigauna. Pati polistitrola tvirtinu
plastikinemis smeigemis, o ta kose naudoju sutepti briaunoms, kad plysiu
lapu sudurimuose neliktu. Na dar patepu ir plokstuma, jei papuola lygus
pavirsius.
O siaip mano nuomone, jei ir butu lygus pamatas, tai vistiek vien tik koses
neuztektu, nes dziuvimo laikas ilgas (3 paros) ir jokio tokio kaip
pritraukimo nera, nes tai nera klijai. Kitaip sakant polistirolas turi buti
prispaustas visas tas tris paras, kitaip nukris. O kombinuojant su
smeigemis, tai visai gerai gautusi.