Tema: Re: nesiveda benzinine zoliapjove
Autorius: Gedas B
Data: 2011-05-24 08:23:39
Vava... Ir kodel geri patarimai ateina kai as jau isbandziau savo kailiu :)
Tai gerai kad nesudeginau visko.
Zodziu pas mane nesikuria ta zoliapjove, nes karbiuratoriaus pludinis
voztuvas neuzdaro bendzo ir tas bega tiesiai I cilindra kol pribega daug,
tadum uzmeta zvake...
Nu issukau zvake isidejau I kisene ir truktelejau uz uzvedimo...
Tox dyyyydelis debesis bendzo pakilo (kokia puse stiklines bendzo buvo) ir
kibirkstis be zvakes soko ir uzdege bendza, tai gavosi kaip per filmus rodo
liepsnosvaidis...
Va vaizdelis buvo, dabar tai jau suprantu kodel instrukcijose siuloma
uztrumpinti itampos laida, nuemus zvake.

O seip reikia ziureti I karba, ar tikrai ta adata uzdaro benzo subegima.
Mano jonseryje nera bendzo filtro, tai siukliu pribegdavo ir nebeuzsidaro
adata. Idejau filtra, isvaliau karba, tai lygtais geriau - nebeuzsisiurbia.

"Bone Daddy"  wrote in message news:irfe2n$h1u$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu kibirkštis yra, vadinas "užsisiurbia", t. y. benzinas nuplauna tepalą
nuo žiedų ir prasta kompresija.
Gydymas:
Atsukti žvakę, atidaryt pilnai droselį ir patampyt šniūrą. Kad prasipūstų,
tsknt. Galima pakaitint, padegint žvakę, kad viduj būtų švarūs izoliatoriai,
balti ar bent pilki.
Užsuki žvakę ir bandai kurt davęs pilną gazą.

P.S. prasukant variklį su išimta žvake, nelaikyt žvakės pajungtos ant jos
laido, bo užsidegs variklis. Ir šiaip žiūrėt kad aukštos įtampos laidas
nekibirkščiuotų šalia žvakės skylės, bo iš ten eis labai degus mišinys.
Kadangi be žvakės, jei gera sistema, kibirkštis gali šoks per kelis cm.