Tema: Re: nebrangus trimeris
Autorius: markatas
Data: 2011-05-23 09:46:08
Bet kiek suprantu jam ir reikia vejai, o ne patvoriams. O priedo apie
medelius labai jau atsargiai su trimeriu reikia vaikscioti, as del to geriau
apibegu ratu su zoliapjove, o visai prie pat su rankiniu pjautuviuku - man
taip saugiau. Be to vis tiek net su trimeriu neprieiciau gerai, kadangi po
praeitos ziemos teko skaiciuoti zuikiu padarytus nuostolius ir jau nuo sio
rudens medeliai aptverti tinklinemis tvoromis, tad tvarkant reikia tvoras
atsikelti ir rankutemis viska aptvarkyti

markatas