Tema: Re: Ar sensta benzino mišinys trimeriams?
Autorius: KG
Data: 2011-05-20 08:30:41
ko jūs visi buriat vis
skaitykit gamintojų rekomendacijas geriau
pvz. http://www.stihlusa.com/information/info_outdoorpower.html 6 punktas

kas nesupranta:
kuro mišinys sensta ir laikomas ne daugiau 30d.
50:1 kuro mišinys gali būti naudojams bet kokiam benzininiam variklyje be
katalizatoriaus (vejapjovė, keturatis, motociklas ir pan.)

kg