Tema: Re: Mazos virtuves planavimas
Autorius: Driven
Data: 2011-05-19 21:41:10
Pas mane irgi maza virtuve. Dar tilpo dujinis katilas. Indaplove nei pro kur
netilptu.
Ka galiu patart:
virs imontuojamos orkaites telpa neperdidziausias stalcius irankiams, o
virsuje kaitlente. Gartrauki deti imontuojama, tada dar virtutinej spintelej
bus lentynos. Saldytuva pirkti tokio aukscio, kad virs jo mikrobange tilptu
:)
dar labai padeda relingo sistema, t.y. pakabinamos lentyneles, kabliukai,
popierio laikykliai ir t.t.