Tema: Re: vonios veidrodzio apsvietimas-kaip?
Autorius: bzik
Data: 2009-04-01 12:20:12
kadangi turiu 2 skirtingo dydzio veidrodzius ir 2 skirtingo ilgio sviestuvus
su 28W ir 54W, tai sakyciau abiem atvejais sviesos srautas pakankamas. Tik
vienu atveju yra kriaukle ir tie keliasdesimt cm iki veidrodzio patoguma ir
apsvietima gerokai menkina.
Spalvu kraipymas ko gero yra prie bet kokio dirbtinio apsvietimo