Tema: Re: LED juosteles
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-05-19 16:26:49
Tie 600 LEDiniu liumenu tai tikrai mazumele patamsis. Skaiciavau, jei pirkti
kitaiskus ledus uz 2$ (1W/90lm), viska lituoti, deti ausintuvus, pirkti
stabilizatorius, transformatorius, nugi kaina tik 20-30% mazesne gaunasi nei
gatavus daiktus supirkti. Is esmes kaina baisi. Kazkaip tik po baldais
juosteles dar galiu pateisinti, nes vietos neuzima. Naudojant kaista visi
LED (trumpeja amzius nuo aukstos temp.), jiems pasyvaus ausinimo reikia (ant
aliuminio gabalo klijuoti) arba mazinti srove.