Tema: Re: vandens siurblio kaina
Autorius: jonh
Data: 2011-05-19 09:41:08
Aciu uz atsakymus. Yra tema pokalbiui su pirminiku :)
p.s. bendras sklypu skaicius apie 250, taciau yra keli greziniai, taigi
vienas gali aptarnauti  apie 150. Taciau ir man kaina pasirode kazkokia
itartina. Galima daigtas kad numatyta pakeisti ir kazkokia valdymo
atomatika, taciau neisivaizduoju, kas gali tiek kainuoti