Tema: Re: kur vilniuj taip isfrezuotu?
Autorius: ab
Data: 2011-05-19 06:58:32
Nesu stalius, tačiau kaip tik panašų darbą darėme statydami medinę
palangę. Reikėjo nufrezuoti palangės galą, kad palįstų po lango
profiliu. Tai 8mmx8mm gylio griovelį su rankine freza padarėme be jokio
vargo, ir dugnas gražus ir šonas (viduryje palangės taip frezuojant esu
įsitikinęs, kad abu šonai būtų gražūs). Pjovimo diskelio nenaudojome.

Kadangi freza gali būti reguliuojamu kampu (o to ir reikia), tai
nemanau, kad čia kažkas gali būti kitaip. Kažką pabraižiau į tą pusę,
kaip aš įsivaizduoju...