Tema: Re: koki bendzinini trimeri rinktis?
Autorius: rjuozas
Data: 2011-05-18 22:24:28
2011.05.17 23:14, g..@home rašė:
> Sveiki. reikia nusipirkti benzinini trimeri, retkarciais visokias labiau
> apaugusias vietas nupjauti. teko dirbti su jonsered BC2128. tokio pilnai
> uztenka ir patinka. ka rekomenduotumete? zinau kad buna dar metaliniai
> diskai, bet pjauti teko tik su "zilka". nesinori daug isleisti, tad
> reikia rasti viduriuka tarp kainos ir patikimumo.
> Cia yra kokiu vertu demerio
> http://www.varle.lt/catalog/kita-iranga-sodo-darzo-technika-trimeriai/ ?
>

> Dekui!
Labas,

Turiu Oleo-Mac Sparta 42, 1.6kw. Pjaunu apie 1 ha kelis kartus per
vasarą. Buvau nulaužęs pagrindinį veleną, sutaisė kaip garantinį per
porą dienų. Dedasi 3 sparnų peilis, valas iki 3 mm (dedu grafitinį) arba
diskas su danteliais stambesniems krūmams. Pirkau Stihl parduotuvėje
prieš 5 metus. Pardavėjas patarė kaip patikimą ir tikrai nesiskundžiu.
Kainos jau nepamenu, atrodo apie 1200Lt.