Tema: Re: apsauginis skydelis pjaunant trimeriu?
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-05-18 13:59:17
Tik akiniai gerai ir patogu, kol nekliudai kurmiarausio ar kokio smelio, nes
labai gerai kala akmenukai visur kur papuola - skausminga sakyciau.
Naudojau tik plastikini skydeli, tikrai uzknisa rasojimas (ir tradiciniu
akiniu, ir skydelio) kai labai arti veido. Dar vienas blogis - su amziumi
braizosi ir darosi matinis, nikuja nebesimato.