Tema: Re: "Genocidas" tesiasi... :)
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-17 23:02:45
On 05/17/2011 10:54 PM, Vidas Makauskas wrote:
> Per artimiausius 5 metus dujos brangs bent 2 kartus. Visu pirma turetu buti
> panaikinta PVM lengvata, o veliau ivestas akcizas. Latvijoje jau pries metus
> taip ivyko. Kuo ilgiau muilins tuo sunkesnes pasekmes turesim.
>
> Brazauskas uz „Lietuvos dujø“ akcijas is Gazpromo gavo 100 mln. Lt.
> Palyginimui yais paèiais metais 45 proc. Slovakijos gamtiniø ámonës akcijø
> parduota uþ 2,7 mlrd. JAV doleriø.

sitoj vietoj tai px. butu gaves daugiau, butu banditu saika daugiau
issidalinus ir tiek. dujos nuo to pigesnes nebutu, dabar lengviau nuo to
gyvent irgi ne. man tai apskritai nesuvokiama kaip valstybines reiksmes
objektai gali buti privatizuojami. kur cia ta energetine nepriklausomybe
ir kokia yra politika? juk visos pelno siekiancios organizacijos butent
ir turi viena tiksla - kuo didesni pelna. dar liko parduoti zemes
uzsienieciams, iskirsti visus miskus. nelabai suprantu, kas tada yra
valstybe ?:) nei teritorijos, nei strateginiu objektu. praktiskai jokios
autonomijos ir nepriklausomybes cia nebelieka.