Tema: Re: Komentarai apie nama
Autorius: Zigmas
Data: 2011-05-16 08:31:39
Aciu uz patarimus, buvau nulekes apziuret, tai kambariai ziauriai mazi, pas
mane bute 12.8 m2 miegamasis ir tai didesnis atrodo nei ten pats
didziausias, sklypas ziauriai aukstai iskeltas nuo pagrindinio kelio, net
neisivaizduoju kaip ten daryti ivaziavima i kiema, matosi kad namas darytas
pardavimui, sienos lauko ispeckiotos, jau daug kur skylineja ir panasiai.
Bet siaip tai kiemas kaip 8 aru tai tikrai didelis, gal ten be namo 8 arai,
nes tikrai didelis kiemas.