Tema: Re: wc dangtis (softclose)
Autorius: T:\)
Data: 2011-05-13 13:26:05
kiek zinau, tie self close ir nedraugauja su tokiai "mazias pilieciais" del kuriu teveliai tipo ir perka ta self close.
Nezinau kiek tiesos, bet man sake, kad tas mechanizmas nemegsta "pagreitinto" nuleidimo. O negi vaikia turi kantrybes ziureti kaip jis leidziasi is leto, reikia pabandyti pagreitinti procesa.... :)

T:)