Tema: Re: pigus elektrinis daiktas varztams sukti?
Autorius: mirkt
Data: 2011-05-12 22:13:12
Tame saite tai tik rašo apie jų siekiamybę prilygti „grandams“ ir galima
pažieti asortimentą :) o kad viduriai kaip ir „Makitos“ man porino UAB
„Rankis“ (jie prekiauja ir Kalvarijų turguje).. Kad taip ir yra aš
netvirtinu ir rankos nukirsti neduočiau :D

Dar sakė, kad mirusioms „Makitoms“ meistrai iš jų nuperka „Asaki“ ant
detalių.. :} Šitai irgi galite pakomentuoti :}

Akumų laikymo neturiu su kuom palyginti. Komplekte buvo du, man užtenka..