Tema: Re: patirtis
Autorius: miegapele
Data: 2011-05-06 12:56:26
blin kaip sudetingai. pas mani miskas tiesiai uz tvoros. paprasciausias
sietas ir i zeme sukalti metaliniai 50 mm dia. stulpai. 5 metai jokios
prieziuros. darbas uztruko dvi dienas, dviese. tvoros viso 200 metru. pigu
paprasta ir praktiska, o nuo kelio puses tuju gyvatvore su 0.5 metro tinklu
pasleptu joje. prieziuros minimaliai. ir grazu ir estetiska ir praktiska.
kaimynas kai tiese skydu tvora tai atrodo tarsi fortas, arba novaruskio
chata. kazkaip baisiai. neturi zmogeliai supratimo visai. kaip ruskyno
siknoje tvoras statosi, neduok dieve kas nors ka nors suzinos. pasidarykit i
civilizuota pasauli ir parodykit kur aplink namus kinu siena stato. liudna
del tokio mentaliteto :(