Tema: Re: Lesto ir naujas klejentas
Autorius: Vai
Data: 2011-05-05 14:52:47
nusipirk raudonos gofros 50mm ir palaidok 70 cm gylyje, po kabeliuku
smeliukas, virs kabeliuko smeliukas ir plionke. Jei taip padarysi bus zupa
su pliusu. Kitas niuansas, paziurek elektros projektuke jei toks yr, ar
nebus parasytas reikalavimas kabeliukui, pas mane buvo parasyta 5x6mm2
(15-18kW), nu ir kad nieks nepistu proto vedziau 5x o ne 4x gyslos.