Tema: Re: pamatu asiltinimas po zeme
Autorius: Donatas
Data: 2011-05-05 14:01:48
Viskas OK , bet del EPS nesutinku (ne asmeniskai , bet pagal kitu patirti ir
rekomendacijas) , EPS visgi geria dregme ir per n metu (kur n>5) jis
isigeria ir nebeatlieka savo funkcijos. Man taip pat gresia toks darbas tai
esu nusiteikes deti 10 cm XPS (pas mane rostverkas h=60cm) tai is apacios
dabar islinde apie 10cm apatinio XPS. Siuo metu pamatas nuteptas Dysperbitu
dabar kaip tik akcija jam http://www.mokivezi.lt/imag.php?imag=2_psll-n.jpg
..Jokiu pleveliu ant XPS nebereikia. Nors esu mates kad tie kurie deda EPS'a
tepa disperbitu ant pacio polistirolo, bet cia daugiau kai darai ne sau :)

KLausimas ar ant disperbito limpa polistirolo cementiniai klijai ? spec.
putos ?

--
Donatas